Minden matróz éjszaka bordélyba megy…

Myreille

A Coca-Cola mindent megtesz, hogy népszerűsítse termékeit. Legutóbb Jean Paul Gaultier-t kérte fel, hogy tervezzen üvegeket az üdítőnek.

 

AI Ries és Jack Trout könyve a Marketingháború az egyik kedvenc könyvem. A 11. fejezet a Pepsi és Coca-Cola között zajló háborúról szól, és amióta olvastam, jobban figyelem a két cég reklámjait. Szórakoztató. A fogyasztókért folytatott küzdelem nem éppen kellemetlen a fogyasztóknak. A Coca-Colánál már hagyomány, hogy híres divattervezőket kérnek fel Coca-Cola Light (Diet Coke) üdítőjük népszerűsítésére. Idén Jean Paul Gaultier tervezett üvegeket. A megszokott formájú Coca-Cola üveg matrózos és rossz lányos külsőt kapott. Előbbi a nappali, utóbbi az éjszakai verzió. Nekem nagyon tetszik – imádok minden,t ami csíkos és mindent, ami necc -, de ugyanilyen remekül sikerült az új üvegek mellé készített kampány is. Őrült, provokatív és szellemes.

Kapcsolódó cikkek:

Nyomtatás

Cikkeket csak regisztrált felhasználok tudnak elmenteni! Regisztrálj most!

Visszaugrás a navigációra

Szólj hozzá!

Szólj hozzá

Visszaugrás a navigációra

Visszaugrás a navigációra