élni, lenni, szeretni, enni, horgolni | moksha.hu

term ID:
parent cat ID:15
parent cat ID 1:
post ID:40811
category_15 #fc218e

Tartalomjegyzék erről az oldalról:

Divatfotók, amelyeken 50 év a nők átlagéletkora

Visszaugrás a navigációra
Az oldal cikkei bevezetőkkel:

Divatfotók, amelyeken 50 év a nők átlagéletkora

Myreille - Publikálva:

Marks & Spencer két évvel ezelőtti kampánya után most Kate Spade és Dolce&Gabbana készített olyan divatfotókat, ahol “nem csak a húszéveseké a világ”.   Kate Spade 2015-ös tavaszi-nyári kampányfotóin a 22 éves Karlie Kloss és a 93 éves Iris Apfel ül egymás mellett a Central Park egyik padján: karlie-kloss-kate-spade-spring-2015-campaign03 karlie-kloss-kate-spade-spring-2015-campaign04 kate-spade-spring-ad-campaign-2015-the-impression-021 Dolce&Gabbana pedig újra, mint évek óta mindig, kijátszotta a klisés kártyát, hogy nagyon autentikus környezetbe mutatja be szörnyen hivalkodó “költeményeit”, ám most, hogy idős, kendős, térdharisnyás nagymamák közé vitték a modelleket, igazán bájosat és szerethetőt alkottak. Na jó, a nagymamák azok, akik igazán zseniálisak: dolce-and-gabbana-summer-2015-women-advertising-campaign-08-zoom dolce-and-gabbana-summer-2015-women-advertising-campaign-09-zoom dolce-and-gabbana-summer-2015-women-advertising-campaign-11-zoom dolce-and-gabbana-summer-2015-women-advertising-campaign-18-zoom

Visszaugrás a navigációhoz

Visszaugrás a navigációra