élni, lenni, szeretni, enni, horgolni | moksha.hu

term ID:
parent cat ID:15
parent cat ID 1:
post ID:24349
category_15 #fc218e

Tartalomjegyzék erről az oldalról:

Napszemüvegen át a világ: 13 fotó és 13 illúzó

Visszaugrás a navigációra
Az oldal cikkei bevezetőkkel:

Napszemüvegen át a világ: 13 fotó és 13 illúzó

Myreille - Publikálva:

Világhírű márkák kampányképei nem csak a divatot, de az életről alkotott elképzelésünket is meghatározzák. Reklámőrület. Csodálattal lapozgatom a vastag női magazinokat (Vogue, Harper’s Bazaar, Elle, Oprah), amelyek első oldalain reklám követ reklámot. Nem csak kikerülhetetlenek, hanem meghatározóak is, hiszen ezek az oldalak ugyanolyan befolyásolják, mit gondolunk a divatról, mit a szerkesztői összeállítások, vélemények. A reklám- és kampányfotók nem csupán a terméket adják el, hanem az “életérzést” is, azt a pluszt, ami miatt érdemes többet fizetni a termékért. Jól megkomponált, izgalmas képek ezek, sok ember dolgozik az elkészítésükön és művészi értékkel is bírnak. Soha nem lehetnek öncélúak, mert a hangsúly mindig a márkán és a terméken van. Most a 2012-2013-as őszi-téli kampányképek közül a napszemüvegekre koncentráltunk. 13 kép és 13 illúzió.

Dolce&Gabbana

Michael Kors

Michael Kors

DSquared2

Miu Miu

Prada

Ralph Lauren

Ralph Lauren

Salvatore Ferragamo

Moschino

Chanel

Burberry

Visszaugrás a navigációhoz

Visszaugrás a navigációra