Napszemüvegen át a világ: 13 fotó és 13 illúzó

Myreille


Világhírű márkák kampányképei nem csak a divatot, de az életről alkotott elképzelésünket is meghatározzák. Reklámőrület.
Csodálattal lapozgatom a vastag női magazinokat (Vogue, Harper’s Bazaar, Elle, Oprah), amelyek első oldalain reklám követ reklámot. Nem csak kikerülhetetlenek, hanem meghatározóak is, hiszen ezek az oldalak ugyanolyan befolyásolják, mit gondolunk a divatról, mit a szerkesztői összeállítások, vélemények.
A reklám- és kampányfotók nem csupán a terméket adják el, hanem az “életérzést” is, azt a pluszt, ami miatt érdemes többet fizetni a termékért.
Jól megkomponált, izgalmas képek ezek, sok ember dolgozik az elkészítésükön és művészi értékkel is bírnak. Soha nem lehetnek öncélúak, mert a hangsúly mindig a márkán és a terméken van. Most a 2012-2013-as őszi-téli kampányképek közül a napszemüvegekre koncentráltunk. 13 kép és 13 illúzió.

Dolce&Gabbana


Michael Kors


Michael Kors


DSquared2


Miu Miu


Prada


Ralph Lauren


Ralph Lauren


Salvatore Ferragamo


Moschino


Chanel


Burberry

Visszaugrás a navigációra

Visszaugrás a navigációra

Visszaugrás a navigációra