term ID:
parent cat ID:4
parent cat ID 1:
post ID:27954
category_4 #fc4129

Scott Redden: A vidéki táj festője New York-ban

Visszaugrás a navigációra
Az oldal cikkei bevezetőkkel:

Scott Redden: A vidéki táj festője New York-ban

Myreille - Publikálva:

01

Kőfelhők, piros házak, zöld és kék árnyékok, sárga dombok. Scott Redden festményeinek minden apró részletét szeretem. Scott Redden festményein a formák egyszerűek, a színek élénkek. Az elszigeteltség és a magány ugyanúgy jelen van, mint az élet ereje és a vidámság. A fák, a házak, a csűrök, a dombok és a felhők egy tipikus vidéki táj részletei, azonban nem kopottak és leharcoltak – mit a valóságban sokszor -, hanem idealistán színesek, ragyogóak. Ráadásul Scott Redden New Yorkban él és alkot: a világ egyik legnagyobb városában festi a benne élő vidéki tájat.

Little Tree2006

Scott Redden: Little Tree, 2006, oil on linen, 58″ x 58″

05 Red Barn Blue Trees2006

Scott Redden: Red Barn Blue Trees, 2006, oil on linen, 38″ x 65″

Blue Shadows2007

Scott Redden: Blue Shadows, 2007, oil on linen, 57″ x 57″

White Silo2007

Scott Redden: White Silo, 2007, oil on linen, 54″ x 54″

Yellow Bluff2007

Scott Redden: Yellow Bluff, 2007, oil on linen, 30″ x 30″

BarnTree2008

Scott Redden: Barn Tree, 2008, oil on linen, 30″ x 30″

InTrees2008

Scott Redden: In Trees, 2008, oil on linen, 38″ x 38″

Town2008

Scott Redden: Town, 2008, oil on canvas, 70″ x 70″

UntitledWithTwoClouds2008

Scott Redden: Untitled (with Two Clouds), 2008, oil on linen, 22″x22″

WhiteBarn2008

Scott Redden: White Barn, 2008, oil on linen, 60″x60″

WhiteBarnRedBarn2008

Scott Redden: White Barn Red Barn, 2008, oil on linen, 54″x54″

4 T

Scott Redden: Blue Flowers, 2009, oil on linen, 22″x22″

LoneGreenHouse2011

Scott Redden: Lone Green House, 2011, oil on linen, 38″x38″

TwoHouses2011

Scott Redden: Two Houses, 2011, oil on linen, 40″x30″

Ez pedig egy meglehetősen hosszú és minden részletet bemutató video a “Blue River” című festményről. A felvételek Scott Redden Manhattan-i műtermében készültek 2012 májusában és júniusában, és nem csak az érdekes, ahogyan a festékrétegek egymásra kerülnek, hanem a zene is, amely “lassú fájdalomként” ott van az ecsetvonásokban.

Visszaugrás a navigációhoz

Visszaugrás a navigációra