term ID:
parent cat ID:7
parent cat ID 1:
post ID:50558
category_7 #9927b0

Igazi Dolce & Gabbana a szupermarketben 1 euróért

Visszaugrás a navigációra
Az oldal cikkei bevezetőkkel:

Igazi Dolce & Gabbana a szupermarketben 1 euróért

Myreille - Publikálva:

Olaszországban több alkalommal is “sokkot kaptam”, az egyik ilyen eset egy hétköznapi szupermarket tésztarészlegén történt: Dolce & Gabbana a polcon. Az olíva olajok bőséges választékára számítottam, a balzsamecet szószokat reméltem, a kávés jégkrémek és tengeri herkentyűk nagy választékára irigykedtem, de azt nem hittem, hogy tésztákban is ilyen nagy a lemaradásunk. Kezdjük azzal, hogy 1 kg (!) Barilla penne 0,68 EUR, ami még 330-as euró árfolyamnál is szíven üti a magyar szívet és talán nem kell hosszan magyaráznom, hogy a “csak benézünk” bevásárlás harmadánál miért kellett kimenni egy nagyobb bevásárlókocsiért és hazafelé miért volt tele a kocsi csomagtartója tésztával. A Barilla-sokk után már arra is volt érkezésünk és jobban körülnézzünk. A kisebbik fiam azonnal választott magának Verdás tésztát, én meg kiszúrtam a Dolce & Gabbana csomagolású tésztát. A szintén kilós (0,68 eurós) Barilla spagettihez képest “őrült” drága volt, mert az 500 grammos csomagért 1 eurót kértek, én meg hirtelen nagyon sajnáltam, hogy nem vagyok egy nagy Dolce & Gabbana rajongó, és rohadt közgazdász énem azonnal számol és persze csomagolásért nem fizet. Pedig ez egy igazán szép csomagolás, milyen remek ajándék lenne egy ilyen tészta, milyen jól mutatna instán, ha ez igazán foglalkoztatna és nem is okozna olyan fejfájást, mint a díszdobozos verzió.

“la Famiglia, la Pasta, l’Italia!

– áll minden Di Martino tészta csomagolásán, amit Dolce & Gabbana “csomagolt”. Én még hozzátenném a boldogságot is, de úgy lehet, hogy már túl giccses lenne. Amúgy a Pastificio G. Di Martino 1912-ben indult és története viharos családregény. A családi tésztagyár története Giuseppe Di Martino-val kezdődik, aki 10 éves korában kezdett el a helyi tésztaüzemben dolgozni, amit 1912-ben átvett az akkori utód nélküli tulajdonostól, majd átvészelt háborúkat, bombázást, gazdasági válságokat és családi tragédiákat. Jelenleg unokái vezetik a gyárat. 2017-ben a Dolce & Gabbana divatmárka újította meg a Di Martino csomagolást, amely a színes csempékkel, a családi asztallal és az élénk színeivel azokat a családi konyhákat idézi, ahol a legfinomabb tészták készülnek. Dolce & Gabbana pasta Di Martino     A divatos tészta pedig új fogalom, de az mindig jó, ha a tészta finom és divatos. Ha a tésztához jó receptet is keresel, nézelődj erre!

Visszaugrás a navigációhoz

Visszaugrás a navigációra